Brook Preloader
Multipurpose

30 éves évfordulóját ünnepli az AXIÁL mezőgazdasági és építőipari vállalkozás, amelynek vezetői egy igazán különleges ajándékcsomaggal készültek, hogy meglepjék dolgozóikat és kiemelt partnereiket ebből az apropóból. Ebben a posztban bemutatjuk, hogy milyen csomagolás-marketing szempontokat vettek figyelembe, hogy a munkáltatói márkaépítés során elérjék a kívánt a hatást a munkavállalók körében.

Az ajándékcsomag kiötlésében, megtervezésében és elkészítésében a SIPOSPACK csapatának is nagy szerepe volt; ott voltunk a megvalósítás elejétől egészen a legvégéig, és az volt a célunk, hogy a csomag emlékezetes élményt nyújtson a megajándékozottak számára. Az esztétika mellett a funkcióra, azaz a kicsomagolás élményére is nagy hangsúlyt fektettünk, erről Plósz Norbert kollégánk beszélt a SIPOS TV legújabb epizódjában.

Könnyű és tépésmentes kicsomagolás-élmény

Az ajándékcsomag tartalmát tekintve a főzés köré építettük, és a használati tárgyak mellett ehető ajándékok is kerültek a csomagolásba. Az ajándékokat rejtő doboz az ún. gyufásskatulya megoldáson alapszik, aminek nagy előnye, hogy a kicsomagoláskor nincs szükségünk semmilyen eszközre, illetve sérülésmentesen kinyitható a doboz.

“Minden alkalommal, amikor kiveszünk valamit a dobozból, még egy további dolgot találunk.”

A csomagot sikerült úgy összeállítanunk, hogy az ajándékok nem “lötyögnek” a dobozban és ez a kialakítás a szállítást is nagyban megkönnyíti, hisz a vékony téglalap alakú “kazetták” jól egymásra helyezhetőek.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy pontosan mit rejt az AXIÁL ajándék-szelencéje, nézd meg az erről készült videónkat:

Ha szeretnél inspirációt nyerni ahhoz, hogy milyen csomagolást válassz termékednek, kövesd Facebook és Instagram oldalunkat!

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

Amennyiben szívesen felzárkóznál a mai csomagolások egyik vezető irányzatával, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

Kategóriák
Archivum