Brook Preloader
Multipurposes

Ma már jól tudjuk, hogy a piacon való folyamatos megújulás elengedhetetlen egy vállalkozás fennmaradásának érdekében. A világ legnagyobb márkái, az Apple, a Coca Cola vagy a Starbucks arculatának átalakulásai is jól bizonyítják, hogy hiába a jól bevált termék, időnként számolnunk kell az igények és a trendek változásával. A különböző formák, színek és anyagok iránt minden fogyasztói generáció máshogy viszonyul és másképpen is vonzódik azokhoz.

Az Upper Bars magyar csokoládékészítő vállalat is úgy döntött, hogy ideje termékeinek külsejét felfrissíteni, és olyan megjelenést kialakítani, ami jól tükrözi a csomagolások tartalmát: az egészséges és minőségi csokoládészeleteket. Büszkék vagyunk arra, hogy a SIPOSGROUP csapata is részt vehetett a Free Aengel szeletek csomagolásának teljes megújításában, és ott lehettünk egészen a koncepció kiötlésétől egészen a csomagolás nyomtatásáig.

Az innováció ezen folyamatáról és eredményeiről beszélgettünk Enger Károllyal, az Upper Bars ügyvezető-tulajdonosával, aki mesélt nekünk vállalkozásának történetéről, az arculatváltásról, és a hamarosan piacra kerülő termékeiről is elárult néhány dolgot a vállalkozó.

A 21 éves múlttal rendelkező Upper Bars csokoládékészítő vállalat először szaloncukor és különböző csokoládészeletek gyártásával hódította meg a csokoládépiacot. Az elmúlt 6-7 évben álltak át az egészségesebb csokoládé gyártására, és ma már a “minden-mentes” szeleteiről népszerű a magyar termékgyártó. A cukor-, glutén-, és laktózmentes finomságok igen keresettek az egészséges nassolásra vágyók körében.

A minőségi belső mellé azonban egy megújult, minőségi csomagolással is szeretett volna előállni a cég, ami jól jelképezi a mesterséges anyagoktól mentes és tápanyagban gazdag szeleteket, árulta el az interjúban Károly. A grafikai terveket a vállalkozóval együtt a SIPOSGROUP saját stúdiójában készítettük el, digitális nyomdánknak köszönhetően pedig a próbanyomatok gyártása pillanatok alatt megtörtént. Ezáltal arra is lehetőségünk nyílt, hogy megnézzük, a valóságban hogyan mutat a digitálisan megtervezett csomagolás, és lássuk, hogy szükség van-e a grafikai tervek módosítására.

Ha szeretnél további inspirációt nyerni ahhoz, hogy milyen csomagolást válassz termékednek, kövesd Facebook és Instagram oldalunkat is.